środa, 29 stycznia 2014


NIETYPOWE ZAPROSZENIA NA UPOJNĄ NOC


Mega kolorowe zaproszenia z amarantowymi margerytkami powstały na przezroczystych bazach, które odkryłam zupełnie niedawno.
 

Do kartek, które mogą być walentynką lub zaproszeniem na upojną noc dodałam ozdobne plakietki z frywolnymi dziewczynami. Pasują idealnie ;) Jest też romantyczne okienko potuszowane tuszami LM




Dosłodziłam moje zaproszenia guziczkami serduszkowymi,  tekturowymi sercami i moimi ulubionymi perełkami.

 
Zapraszam na bloga sklepu scrap.com.pl gdzie również można zobaczyć moje zaproszenia :)

7 komentarzy:

rosaliaa pisze...

całkowicie skradły moje serce! rewelacyjne i niebanalne

Sisters about pisze...

Świetnie to wygląda:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Jakie piękne są! Przezroczyste bazy to super pomysł :)

Barbara pisze...

Śliczne...takie oryginalne :)

Katrina pisze...

Pikantne, odważne i po prostu piękne kartki. :)

Hogata pisze...

Świetne! Nietypowe! :)

Anonimowy pisze...

No to się mężczyzna ucieszy :-)