piątek, 31 stycznia 2014


 URODZINY  CZTEROLATKA

Kartki dla chłopców pojawiają się u mnie zdecydowanie rzadziej niż dla dziewczynek, moje córki ciągle jeszcze mają więcej koleżanek niż kolegów. Ta kartka jest wyjątkowa bo powstała by ucieszyć chłopca zakochanego w autkach. Nie dało się przemycić kwiatków i słodkości, wiadomo :)

 
Cyferkę "4" z zestawu tekturkowe cyferki duże potuszowałam pomarańczowym tuszem.   
Autka odnalazły się na dnie szuflady i pochodzą z dziecięcego zestawu "die-cutów" również ze scrap.com.pl .         
 


Dziękuję za komentarze pod uwodzicielskimi zaproszeniami na walentynki.

3 komentarze:

hania739 pisze...

Śliczna karteczka dla maluszka , sorki 4-latka ;))

Nowalinka pisze...

Ale fajna, kolorowa i wesoła, cudne te autka :) Nawet mnie by taka ucieszyła :)

Anonimowy pisze...

śliczne kolorowe, podoba mi się, ale podejrzewam, że mojemu Jankowi podobała by się jeszcze bardziej :-)