niedziela, 5 stycznia 2014

DLA  BABCI  I  DZIADKÓW

Moje córeczki od początku stycznia przygotowują dla babci i dziadków przedstawienia i wierszyki a ja pomagam w zrobieniu specjalnego podarunku scrapowego. W tym roku obdarujemy dziadków i babcię akrylowymi zawieszkami ze zdjęciami H&h zapakowanymi w tekturowe pudełka Latarnia Morska.
Pudełka są bardzo mocne i  proste do złożenia, jedno złożyłam ja, jedno Hanusia i udało się :)


 Kwadratowe rameczki ornamentowe błyskawicznie potuszowałam tuszem zielonym i sjeną Latarnia Morska za pomocą mojego ulubionego narzędzia do tuszowania.






Niebieski komplet moje córeczki wybrały dla dziadka, pamiętając że bardzo lubi właśnie ten kolor.


Wszystkie materiały użyte do wykonania pudełek i zawieszek są na blogu sklepu scrap.com.pl, klik TU.







1 komentarz:

wiola_c pisze...

Przepiękne prace. Dzidkowie i Babcie będą zachwyceni. :)