piątek, 30 stycznia 2009


LOSOWANIA CZAS....

W roli Sierotki Marysi debiutuje moja córeczka Hanusia,nazywana przez wszystkich Mysiulką albo Mysią.
Bardzo się starała i bardzo przeżywała tę chwilę losowania...oj bardzo,potem przez długi czas bawiła się losami i była Marysią.

Gratuluję zwycięzcom !!!
Rillia i Izabella jutro się z WAMI skontaktuję :)

Cieszę się,że zaglądacie do mnie bo daje mi to wiarę i rozwija moje marzenia,dziękuję WAM dziewczyny z całego serca.
Wszystkim kochanym scraperkom,które zostawiły dla mnie miłe słowo jeszcze raz dziękuję :)















4 komentarze:

rillia pisze...

Ale się cieszę:) Kochaną Hanusię wyściskam osobiście - niedługo mam nadzieję:DDD
Całusy!!!

Magda Bolinska pisze...

gratuluje wylosowanym :D

INQA pisze...

Urocza Maszyna Losująca.
Rillia, Izabella gratulacje !

OriBella pisze...

O a jak ja się cieszę:))))) Dziękuję bardzo, bardzo, a córcię to proszę ode mnie mocno ucałować:)))))))))))))