czwartek, 20 sierpnia 2009

ALBUM DLA DZIEWCZYNKI

Albumik niewielkich rozmiarów powstał na bazach -tagach od Gizmo w niecałe trzy godziny co jest dla mnie rekordem nie do pobicia w najbliższym czasie.Wspaniale pracowało mi się z tymi bazami(na szczęście mam jeszcze cały zapas w pudełku) i z pięknymi zdjęciami malutkiej Marty.
Album ma niewiele dodatków tak by nie zasłaniać buźki maleństwa.Dodatkowe dwie przekładki są na zapiski rodziców o córeczce,ważnych datach i rodzinnych sekretach.

Zrobiłam prosty futerał by mimo upływu lat album nie zniszczył się podczas oglądania.
Was też zapraszam do obejrzenia albumiku,a zdjęć jest jak na moje możliwości bardzo ,bardzo dużo





























































8 komentarzy:

Ewik21 pisze...

Przepiękny albumik, przez swoja prostotę i małą ilośc dodaków jest tak uroczy jak sądzę. Bardzo fajny miałaś pomysł z tymi karteczkami na zapiski .

lilavati pisze...

piękny album, najbardziej podobały mi się strony gdzie modelka wygladała jakby miałana głowie czapeczkę oraz ta z okularkami :)
nie znaczy to wcale, że pozostałe mi się nie podobały, co to to nie!!! album jest świetny !!!

OriBella pisze...

A mnie się podobają (cały albumik mi się podoba:D ) dodatki, takie z rozmysłem poukładane i w sam raz, no i ten futerał, super pomysł:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Dziecięce cudeńko w pięknej, słodkiej kolorystyce!!!

Madzioza pisze...

Maleństwo jest prześliczne! PIszę zarówno o Dziewczynce jak i o albumiku!

Luna77 pisze...

Przepiękny albumik! Jest taki dziewczęcy i radosny :)

Ludkasz pisze...

Śliczny albumik:-)

elka pisze...

Bajeczny ,pieknie się prezentuje i topudełeczko pierwsza klasa