czwartek, 26 lutego 2009

ROWEROWO

Komu w drogę temu czas....
Malowanie mnie nie opuszcza i maluję non stop,teraz nawet z lepszym efektem.Tusze już opanowałam(co nie znaczy,że umiem nimi malować) a kredki przeprosiłam i z braku innych
kolorów tuszów kredki też używam.
Ten stempel uwielbiam ,uwielbiam i uwielbiam i czekam jak kolejny z tej serii pojawi się u mnie w domku,no ale to jeszcze troszkę :)
Wiosna tuż ,tuż okłamuję samą siebie i wierzę,że słoneczko zaświeci na całego niedługo:):)









7 komentarzy:

Monia vel bobinia pisze...

maluj Monia, maluj !!! bo świetnie ci to wychodzi !!! karteczka jest urocza

zmorka pisze...

Bardzo fajna forma karteczki :))

Berberis pisze...

świetna karteczka!!!
No i spodobało mi się jej zlożenie - SUPER!!!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetna kartelucha!!! Stempel jest cudny :)

Magda Bolinska pisze...

swietnie idzie Ci malowanie :D karteczka urocza a stempelek rzeczywiscie piekny !
:*

linka pisze...

Ta karteczka po prostu mnie urzekła:) Tworzysz piękne rzeczy. Pozdrawiam!

Ludkasz pisze...

ależ pięknie Ci wychodzi to kolorowanie...