czwartek, 8 kwietnia 2010

Wiosenne wędrówki.


Czasem dobrze jest oderwać się od rzeczywistości i powędrować w nieznane z fajnymi dziewczynami lubiącymi w wolnych chwilach wyczarować z papieru najcudowniejsze wpisy.
Wędrownik jest z XXII edycji,tym razem bardzo wiosennej i słonecznej .U mnie ponownie zagościły ptaszki,znowu te same,mam do nich słabość od pierwszego wejrzenia.




Strona pierwsza to mój list przewodni.




Strona druga to mój wpis.





Ptaszki w komplecie.



Ostatki.

Papier Ancestry,canson i od Endiego.
Stemple z craft4you,od Endiego.
Kwiatki z magdowa.
Dziurkacz MS
Gałązka tekturowa ,gaza z szuflady.
Brokaty od Endiego.

8 komentarzy:

Ludkasz pisze...

piękny!!!!!!!!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Cudny, klimatyczny i pełny szczególików:)

katharynka pisze...

piękny, aż brakuje mi słów, żeby wyrazić mój zachwyt nad nim...

nirshya.dwbh pisze...

Przepiękny!!!!

Magda Łuczak Art pisze...

ależ klimatycznie!

UHK Gallery pisze...

PRZEŚLICZNE TO JEST!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

cudo

OriBella pisze...

Piękny to mało powiedziane, ja go mam i napatrzyc, nadotykac się nie mogę, jest REWELACYJNY!!!!Nie wiem jak go wypuszczę w dalszą drogę:))))